Thursday, February 28, 2008


Altijd "in" voor een spelletje, heb ik besloten mee te doen aan het IDEALIST Google Game en m'n post zoals gevraagd om die met de titel BlogoBellissima te geven De zon kriebelt en ondanks het feit dat ik bijzonder slecht geslapen heb door het veelvuldig te sporten, voel ik me vandaag erg goed. De zon maakt stoffen in een mens vrij die hetzelfde effect hebben als drugs, alcohol of chocolade en ook hier geldt de regel: ''overdaad schaadt". Door m'n nieuwe polycarbonaten terrasdak bespeur ik weer een vreemde zonneboog en dat effect heeft zich dit jaar, 2008 zichzelf nog niet vaak laten zien. Volgens "het weer" houdt dit nog tot volgende week ons aan het kriebelen! Ik ga het BlogoBellissima-spelletje met "verve" meespelen en zal niet rusten voordat ik op nummer één sta ;-) , Alles is in mijn ogen gepermiteerd om Google te laten geloven dat m'n blogook, populair is en als bijgelovige, zoek ik naar een zoekopdracht die deze pagina als eerste resultaat verwijst, al zal geen makkelijke opdracht worden. Kijken wie er nog meer meedoet? Google it!

2 comments:

Anonymous said...

Succes!! wha wha geweldig

Anonymous said...

hello BlogoBellissima! just caught your post.. we have a new blog dieses ist neu

chicagoidealistnetwork.blogspot.com

peace!